vascenceloss Eagle33 NEEEEEEEEE 🥹🥹🥹🥹🥳🥳🥳ayyyyy nasıl mutlu oldum şu annnnnnnn allahım sağlıklı bir şekilde artsın insallahhhh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Eagle33 vascenceloss ayyyyy inşallahhhh kuzummmm sağlıkla güzelce yükselsin değer inşallah sonra da birlikte hamiş sohbetlerimizi yapalım ben de aranıza katılayımmmm 🥰🥰🥰❤️❤️❤️
Eagle33 izmir_ inşallah canım benim inşallah hepimizin kan değerleri katlana katlana çok güzel yükselir bebişlerimiz bizimle olur inşallah dediğin gibi sabredicez biraz daha 🙏🙏❤️❤️
izmir_ Eagle33 amiin inşallah kuzucum ❤️bende güzel haberlerle gelirim inşallah bakalım bugün tekrarlama günü 🤭
Eagle33 vascenceloss ay benimm ilaçlı transfer kuzucum o yüzden birebir reglim ile uyumlu olmayabilir , yani hormonlarımı baskılayıp dışarıdan hormon verdiler yumurtlama ve doğal siklus takibi olmadı bende, en son reglim 9 mayısta başlamıştı
vascenceloss Eagle33 hee onu o zaman kontrole gittiğinde öğrenirsin ancak diğer türlü 12 gün var aramızda 🥰
Eagle33 vascenceloss daha çağırmaz bence 2 kez daha kan veririm diye düşünüyorum sonra belirler bence kontrol tarihimi
Eagle33 vascenceloss kuzum ben yarın kanı farklı bir hastanede vereceğim sence sorun olur mu sen de sanırım farklı bir hastanede vermiştin diye hatırlıyorum
sznk Eagle33 sağlıklı ilerlerse pozitif sonucun üzerinden 40. Günde çağırıyor ve kese kalp atışı kontrolü yapılıyor tüp bebek transferinde. Bende öyle oldu İstanbul Fulya bahçecide transfer oldum şuan 7+5. Kese kalp atışı sonrası iki hafta sonra gebelik tetkik panelini yaptırıp gidiyorsun tekrar
Eagle33 izmir_ belki gerçekten farklı hastanelerde vermen etkilemiş olabilir mi genelde aynı hastanede aynı saatte verin diyorlar ya
izmir_ Eagle33 ilk hastane devletti hafta içi beta için acilden kan almıyolarmış ısrar üzerine aldılar hafta içi poliklinikten sıra alıp takip ettirmem lazımmış bende özele gitmek istedim saat farkı olmasın diye sonuçta böyle geldi anlamadım yani cihaz farkından dolayı böyle karmaşıklık olabilirmiş artık durup test günümü beklicem sakin bir şekilde 😊
Eagle33 izmir_ evet kuzucum zaten geldi sayılır test günümüz de az kaldı, benim doktorum yarın istemişti kan seninki ne zaman istedi kuzum
Eagle33 izmir_ yaa senin daha varmış kuzum o zaman hiç kendini germe vardır doktorun o tarihi vermesinin bir sebebi