Eagle33 demoma bak biz sana dedik artacak belki dur bir sakin ol diye boşuna üzdün kendini de bebişi de
zeyzeynur demoma artış güzel olmuş kuzum inşallah daha da yükselir benimde 10.gün 51 çıkmıştı geç tutunmuştur büyük bi ihtimal ben 16+5 oldum bile Allahım sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallah
demoma Eagle33 ama inanın hala sevinemiyorum inşallah gerçekten devam eden bir gebeliğim olur kimyasal değildir değerim düşük çünkü
Eagle33 demoma eder eder Allahın izniyle siz dua edin bol bol geç her vücut aynı ilerleyecek diye bir şey yok
Eagle33 izmir_ beta 201 çıktı kuzum inşallah güzel yükselir korkuyorum şimdi nasıl bekleyeceğim 2 gün bilmiyorum 🙈
denizims demoma iki gün sonra tekrarla canım 12. veya 14. günü verin diyorlar normalde ben de sekizinci günü vermiştim düşük beta ile öğrendim
izmir_ Eagle33 oooo maşallah kuzum iyi bir değer bence herzamanki gibi sabır edicez stressiz bir şekilde sonra güzel haberleri paylaşıcaz annesi 🤭❤️
vascenceloss Eagle33 NEEEEEEEEE 🥹🥹🥹🥹🥳🥳🥳ayyyyy nasıl mutlu oldum şu annnnnnnn allahım sağlıklı bir şekilde artsın insallahhhh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Eagle33 izmir_ inşallah canım benim inşallah hepimizin kan değerleri katlana katlana çok güzel yükselir bebişlerimiz bizimle olur inşallah dediğin gibi sabredicez biraz daha 🙏🙏❤️❤️