Eagle33 demoma yok zaten tüp bebek anneleri olarak fazlaca alışığız yani görmeden zaten inanmam benim vermeme sebebim hem günüm gelmedi diye hem de kendimi strese sokmak istemiyorum yükseliş takibi yapmak için falan
Eagle33 demoma o zaman belki yavaş yükseliyordur moralini bozma bence embriyona güven ona iyi enerji ver
izmir_ Eagle33 yaaa maşallah annesi bebiş resmen ben buradayım diyo benimki bundan silikti kan versen muhtemelen yüksek çıkar 🤭🤭🤭
Eagle33 demoma stres te iyi değil ki bir kere çok erken vermişsin , ve kesin negatif gibi bir şey de yok ortada yükselme ihtimali çok yüksek bir değer bence, doktorun ne zaman kan istedi
demoma Eagle33 11i normalde ama yarın vericem 2 gün olmuş oluyo ilk betanın üzerinden artış varmış bakıcam yarın
izmir_ demoma bence artış olmuştur içini ferah tut stres olma 4.96 bile bir değer eğer hiç tutmamış olsaydı betaya dair hiçbişey çıkmazdı deriiin bir nefes al ve iyi şeyler düşün inşallah bebişin seninledir benim bile net bişey yok ikinci betaya bağlı ama sakinim stres en büyük düşman iyi düşün iyi olsun ❤️😊
vascenceloss Eagle33 ayy çok güzel canım inşallah doğrudur de bebiş bizimledir 🥰🥰🥰 10. Günü bekleyecek misin
Eagle33 vascenceloss inşallah doğrudur canım bekleyeceğim herhalde kuzum ya biraz da üşeniyorum hastaneye gitmeye biraz da korkuyorum bakalım inşallah iyi haberler verebilirim size ❤️
miraymehmet demoma tutunma kanaması da olabilir canım doktorunu bilgilendir mutlaka ya da acile git derim benim 5.haftada başlamıştı lekelenmem ama pembeydi 12.haftaya kadar sürmüştü ben 3 ay sürekli yattım sadece tuvalete kalkıyordum