demoma 7. Gun gebelik testı yaptım Malesef gölge bıle yoktu.Sizin baya çift çıkmış.Agladım dıye eşim kan vermeye götürdü.Kan sonucum 6.19 çıkmıştı.Doktora soyledım iğnelere devam et erken vermıssın dedı.Ama Malesef 12. Gun kan verdıgımde 1.92 ye düşmüştü.Doktor iğneleri bırak dedı.Bu surecler Malesef çok üzücü ve yıpratıcı olabılıyor.Rabbım kucağınızı doldursun🤲🏻