miraymehmet demoma çok erken vermişsin canım iki günde bir aynı yer ve aynı saatte gidip kan ver yükselişini takip et , normalde 12.günde veriliyor çünkü
Eagle33 demoma ay inşallah güzelce yükselsin canım benim benim de transferim 1 Haziran oldu birlikte olmuş transferimiz güzelce dua edelim iyi haberler alalım inşallah 🙏
Kelebekkkk34 demoma yükselebilir bence canım strese girme keşke erkenden vermeseydin yoksa böyle stres yapıyo insan
demoma miraymehmet dondurulmuş 5.gün embriyosu testleri pozitif çıkınca yaptırmak istedim negatif ama
izmir_ demoma amiiiin inşallah sizde mutlaka tekrarlayın kan testini moralinizide asla bozmayın 1 haziran transfer günüm bugün 7. Gün galiba aynı gün olmuş transferimiz 😊
Eagle33 izmir_ ay benim de transferim 1 haziranda oldu ben de birlikte bekleyecek arkadaş arıyordum kan vermemek için zor duruyorum
demoma Evet 1 haziranda oldu benimde transferim 🙂 umarım yükselir ama ben kendimi harap ettim ağlamaktan
izmir_ demoma yaa ağlamayın lütfen strese sokmayın kendinizi hep iyiyi çağırın düşünün siz iyi olun ki bebişiniz size daha sıkı tutunup daha çok beta hcg hormonu salgılasın ❤️😊🎀🌸
demoma izmir_ çok ağladım tutmadı dedim hep inşallah bir mucize olur ve yükselir değerim lütfen dua edin
izmir_ demoma tabikide ederim sizde benim için dua edin gözyaşlarınız mutluluk gözyaşlarına dönsün inşallah 🙏 🌸🎀
Eagle33 vascenceloss kuzum valla arada kaşık ağrım oluyor o kadar öyle koku hassasiyetim filan yok benim t+8deyim çok az kaldı cuma günü kan istedi doktorum
vascenceloss Eagle33 ay hadi inşallah gerçi bende de hiç belirti yoktu bi göğüslerim dolgunlasmaya başlamıştı az kaldııı azzz