hayatisigi kubraaaatt primrose yağı kullanın fitil olarak yumuşatıyor dediler ben de 38deyim daha doğurmadım yeni başladım bakalım inşallah işe yarar
Leyladurumom kubraaaatt valla ben bugün 40 oldum yok asla gelmiyor yarın gidicem ve suni sancı için gün alacağım kendisi gelmek istemiyor
kubraaaatt orhismommmmmm herhalde suniyle doğuracağız da inşallah aldığımız o kadar sancıya rağmen sezeryan olmam😂
siinemyy kubraaaatt açıklığım yok diye yatış yapmak anlamsız dedi. Evde daha rahat karşılarsın sancılarını duş vs dedi bende zaten istemiyordum🤗
siinemyy kubraaaatt ben de öyle diyordum hatta bu haftalara bile kalmam diye düşünüyordum ama 40+3 ü gördük😂 nasip🤗