siinemyy kubraaaatt ben de öyle diyordum hatta bu haftalara bile kalmam diye düşünüyordum ama 40+3 ü gördük😂 nasip🤗
anneadayii__ kubraaaatt yok sancılar son saatler 100 ü gösteriyordu ama hiçbir açıklık olmadı sezeryana aldılar
D_erin1 kubraaaatt bende yarın 39 oluyorum Dr daha fazla söylediği oluyor ama hiçbir belirti yok 5 gün sonra olmasa gel dedi hurma yiyorum 2 gündür dün çömelme yaptım bugün bacağım ağrıyor daha önce suni sancı almıştım bu kendisi gelse evde çekip gitsem daha iyi olur
semanurkc kubraaaatt 39 haftayım kontrolden geldim bugün hareketleri bir gör bacım hiç duracağı yok doğmayacak heralde 😂
anneadayii__ kubraaaatt benim doktorum da önceliğimiz normal dedi çünkü çatı muayenesinde normal doğum için çok müsait olduğumu söyledi ama açıklık olmadığı için olmadı ben de normal istiyordum, suni sancı yüzümde kızarıklık halsizlik yaptı biraz çok yormadı açıkçası
anneadayii__ kubraaaatt suniden korkmayın sadece damla damla serum gibi veriliyor bi anda yüksek sancı verilmiyor düşükten başlanıyor arada da yürüyüş yaptırıyolar
mezfamily kubraaaatt günde 5 tane hurma ye ve bol bol ananas suyu rahim ağzını yumuşatır ve ve sukuat yapmakta açıklık yapar sağlıkla kucağınıza alın
kubraaaatt anneadayii__ bana suni sancıda hareketsiz bırakıyorlar hareket etmene izin vermiyorlar dendi
amoretta Merhaba ben suni sancıyla normal doğum yaptım 40+2ydim. Hiç açıklığım yoktu, suyum vs gelmedi. Yatışım yapıldı serum takıldıktan 8 saat sonra falan doğum yaptım. Çok rahattı her şey. Korkmayın ♥️