kubraaaatt Kızlar bugün 39 oldum doktor muayene etti hiç açıklık yok rahim ağzın çok kalın 1 haftaya kadar doğurmazsan gel yatışını yapalım dedi. Suni sancı almaktan korkuyorum açılma olması için önerileriniz var mı
iyaabla kubraaaatt bende kızımda aynıydim ertesi gün yatışim olacaktı geceden sancılarım tuttu ertesi gün doğurdum bebiş bilir geleceği zamanı da şuan bende ikinciyi beklemedeyim 39+4 olduk hala gelmiyor 🤣
kusay1811 kubraaaatt yürüyüş yap aksak gebe yürüyüşü yap açılma için çok egzersizler var onları yap ben hep yapmıştım kontrole gittiğimde 3 cm açıklık vardı 3 gün sonra 5 cm oldu doğurdum ama tabiki de genetikle de alakalı yani benim rahim ağzı yumuşak açılmaya müsait demişti doktorum
orhismommmmmm kubraaaatt asko 38+5 iz ne yaparsan yap gelmiyor egzersiz yürüyüş sıcak duş hurma hepsını yapıyom valla
zeyup Aynı ben de yarın 39 olacağım kontrolüm var. Şuan hiç bir belirti yok aşağı falan inmiş de değil bebek bence çünkü hala mideme kadar sipsivri önümde duruyor. Şurda gelecek yorumları bekleyeyim.
kubraaaatt zeyup benim bugün makatta çok baskı var kasılmalarım da eskiye göre arttı ama sıfır açılma🥲
zeyup kubraaaatt ben de hiç kasılma da yok ne plates topu ne merdiveni kaldı bütün tuşlara basıyorum bakalım🥲
kubraaaatt orhismommmmmm ben o kadar pilates yürüyüş yaptım kontrolde açılma var demesini beklerken doktor hiç yok deyince yıkıldım
hayatisigi kubraaaatt primrose yağı kullanın fitil olarak yumuşatıyor dediler ben de 38deyim daha doğurmadım yeni başladım bakalım inşallah işe yarar
minikkalbinaneysi kubraaaatt doğuma yakın yumuşama olur belkide olmadı henüz onu demek istemiş olabilir 🤔
busra34__ kubraaaatt 🤭bende 30 da başladım evde hamile plastesi hareketleri yaptım 😅35+3 de benim oğlum gelmek istedi suyum geldi😆son anlar gerçekten stresli olmak insanı yoruyor yani yaşaamdım ama zordur inşallah hemen kurtulursun
kubraaaatt orhismommmmmm herhalde suniyle doğuracağız da inşallah aldığımız o kadar sancıya rağmen sezeryan olmam😂