kelebek85 tahamommy sağlık ocağı 12 ye kadar kan alıyor yarın veya 2 gün sonra test yaparım çıkarsa gider kan veririm
nazifeeeeeeeeee kelebek85 bana bir kere yalancı pozitif vermişti ama senin çizgin pembe duruyor. Kızların da dediği gibi 2 gün sonra başka bir test ile deneyebilirsin. Yada direkt kan verirsin
glcnylmzz kelebek85 bundan daha silikti zorla gördüğüm bir gölge vardı 23 çıkmıştı beta Çarşamba tekrar yap ve kan ver direk hem değerin yükselmiş olur sağlık ocağında ertesi gün anca çıkıyor kan
kelebek85 @nazifeeeeeeeeee @tahamommy @edanurbalcii @198989 @almiraltay @glcnylmzz @temmuzonbir Hepinize teşekkür ederim 🌸
kelebek85 glcnylmzz bende öyle yapmayı planlıyorum sağlık ocağı zaten pazartesi çarşamba cuma kan alıyor çarşamba tekrar test yaparım inşallah çıkarsa kan vermeye giderim o kadar silik ki umutlansam mı bilemedim
kelebek85 glcnylmzz İnnovita var Ovülasyon testinden çıkan onun hassaslığı nasıl acaba biliyor musunuz
selenayyamakoglu16 kelebek85 var gözüküyor çok silik yarın tekrar bir test yapın mutlaka çok yeni olabilir koyulaşırsa kan verin 💐
nafiye66 kelebek85 belirtiin varmıydı cnm benimde regl yarın erken oluyodum normalde daha olmadım test yaptım ama negatifti yarını bekleyeceğim
kelebek85 nafiye66 hiçbir belirtim yok kasığımın üst tarafından göbeğime yakın arada gelip giden bi acıma var o da gebelikle ilgili mi bilmiyorum
kelebek85 nafiye66 biraz duygusalım uykum geliyor ama normaldede böyle olduğum için pek ayırt edici bir şey yok
mevsimmbhr kelebek85 bu ay daha önce test yapmış mıydın peki canm benım de suan 2 gün var dün yaptım negatif çıkmıştı
nafiye66 kelebek85 EVT bende öyleyim ama uykum çok aşırı geliyor mesela 11 buçukta uyanıyorum saat 2 de 6 da uyku çok bastırıyor