glcnylmzz kelebek85 pembe bir çizgi var kuruma çizgisi gibi durmuyor kan verebilirsen daha iyi olur 2 günde 1 kan verirsen testlerle uğraşmazsın Kan veremeyeceksen elinde test varsa her gün yapabilirsin 2 günde 1 daha koyulaşır
198989 kelebek85 ön tarafının fotoğrafını paylaşır mısın ? Çünkü benimde silik çıkmıştı ama pozitifti ☺️
198989 Bi kez daha yapsan canım . Bide sabah aç karnına yap. Daha net oluyormuş . Bide ne kadar bekledin netleşmesi için ?
selenayyamakoglu16 kelebek85 var gözüküyor çok silik yarın tekrar bir test yapın mutlaka çok yeni olabilir koyulaşırsa kan verin 💐
tahamommy kelebek85 çok silik gördüm canım ama yalancı da olabilir ya kan ver yada iki gün sonra tekrarla koyulaşma olur varsa
edanurbalcii kelebek85 bence bi tane daha dene bunda yok gibi gözüküyo emin olursun hem. Ama regl günün geçse daha net olurdu
198989 kelebek85 bence yarın bi kez daha dene çünkü çok silik eğer yine aynı çıkarsa reglini bekle derim . Sanki negatif gibi duruyor . Benim de silikti ama biraz daha belirgindi .
nazifeeeeeeeeee kelebek85 testin güvenilir bir markaysa bence var bende böyle çok silik bir çizgi ili öğrenmiştim
selvi_g kelebek85 kuruma ya da buhar çizgisi gibi durmuyor ya sanki var gibi bir de testlerle hiç uğraşma bence belirsizlik sürekli insanı heyecana sokuyor direkt git ver kan varsa vardır yoksa yoktur
almiraltay kelebek85 benimde aynı belli belirsiz çıkmıştı ve sonuç pozitifti.ama benim regl 3 gün gecikmişti
kelebek85 tahamommy sağlık ocağı 12 ye kadar kan alıyor yarın veya 2 gün sonra test yaparım çıkarsa gider kan veririm