Esraesra06 Cantanem44 yok canım benimki tedbir amaçlıydı zaten tüp bebek olduğu için sadece corasprin kullandım
Muhammedamine Gamzelicious her doktorun tedavi şekli farklıdır canım bardır bir bildiği doktorun güveniyorsan dinlemelisin
Muhammedamine Gamzelicious sendemi malatyalısın ☺️ Rabbim sağ salim kavuştursun evlatlarınıza İnşAllah
Nihanak Cantanem44 ben de henuz o haftalara ulasmadim. Ama doktorum 32.haftada coraspini 36.haftada da igneyi kesicez demisti.
Nihanak Cantanem44 canim coraspinin etkisi 1 hafta ignenin etkisi 1 gun. Yani igneyle devam ettigin surece sorun olmaz. Igneyi de ne zaman dediyse doktorun o zaman kes. Yani coraspinden sonra igneyle devam edecegin icin yine koruyucu olacaktir.
Cantanem44 Nihanak iğneyle devam edeceğim canım bugün itibariyle de corasprin i bıraktım sonum hayrola😄
Nihanak Cantanem44 ama o sezaryen olacakmis. Sezaryende sikinti yok zaten. Kimi doktor kan sulandirici kyllanana nirmal dogjm bile yaptirmiyo. Ben cok korkmustum nirmal olmicak die ama doktorum ole sey mi olur dedi.
tugcezrhlgl Kızlar kaçıncı haftada doğum yapılıyor acaba biliyormusnuz ? Plesantada kan akışı azlığı var bende o yüzden 34 de bırak dedi bıraktım dün içmiyorum( çok içince bebekte kalp rahatsızlığıda yapabiliyormuş diye okudum hatta dün) bişey olur mu şimdi korkmaya başladım ya erken olursa diye... 36 da bile olsa sıkıntı olmaz demişti doktorum bugün gidicemde sized sorayım🤦🏽♀️
Cantanem44 tugcezrhlgl konu hakkında hiçbir fikrim Yok ama sezeryansa problem yoksa bildiğim 37 38 arası alıyorlar Normale zaten hiç günü vermiyorlar ne zaman gelirse bebiş
tugcezrhlgl Cantanem44 normal düşünüyorum ama 38 den önce olur diyede korkuyorm tabi ne kadar durursa o kadar iyi 😂