Fasulye-87 Elif7781 merhaba bugün bana da corasprin verdi Dr ilk gebeliğin gebelik zehirlermesiydi kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya başladınız asprini ben 21. Haftadayım ve önerdi.
Fasulye-87 Elif7781 elif hanım bir de kan pıhtılaşması testi yaptırmışmıydınız? Sizi bulduğum iyi oldu bende 2.gebeliğimdr yaşayacağım preklemsi diye çok korkuyorum 😢bana bilgi verir misiniz lütfen ricaa etsem