Cantanem44 normal doğum düşünüyorsanız artık kesmeniz gerekir , biraz gecikmişsiniz bile. Coraspinin etkisi baya sürüyor max. 1 hafta mesela yada 5 gün. Bende hem kan sulandırıcı iğne hem coraspin kullandm , iğneyi hala vuruyorum ama onun 12 saat etkisi var , coraspini 34. Haftada bıraktım. Kanamanız çok olablir kan kaybı yaşarsınız. Bence devam etmeyin artık.