@"iremxersoy"Allah emeğinizi boşa çıkartmaz sen rahat ol kafana takma adetin biraz geciksin ondan sonra tekrar dene ben normal gebelik testi bile değil kan vermiştim negatif çıkmıştı sonra adetim gecikince test yaptım çok silik bi çizgi çıktı 2 gün geçince yine sağlık ocağında kan verdim betam 2 den 254 e çıkmıştı hastaneye gittim 2 gün sonra test yaptılar 3 buçuk katına çıktı 850 çıktı yani umudunu yitirme Rabbim sağlıkla en kısa zamanda en hayırlı şekilde nasip Etsin 🥰🌸