sym_890 ben normade hep erken yumurtlardim bu ay 24 u pik 25 catlama 15. Gun catlama oldu 6 gun kala adete kan negatif dun 3 gun kaldi kaset test negatif artık valla olmadi diye dusunuyorum ben de cok uzuluyorum 2 kere kasim ve ocak kimysal gebelik gecirdim artik qdet gelicek diye odakladim kendimi