Havin49_ Ay seni çok iyi anlıyorum canım benimde bi ara öyleydi baya canım çekmişti normalde aşırı nefret ederim seni asla teşvik etmek için söylemiyorum bunu ben içmiştim ara ara yaklaşık bi beş altı ay filan sanırım ama öyle bağımşılık seviyesinde değil ara ara içtim sonra bıraktım bence iradeye de bağlı diye düşünüyorum çünkü bana herkes bir kere içersen bırakamazsın diyen çok vardı