Havin49_ canım ben 27 yaşındayım üniversitede falan arada içerdim ama hiç içime çekemezdim öksürük tutardı baş dönmesine bile gelmezdi konu ondan böyle içime çekmeden arada içerdim ama kötü gelirdi. bazen istediği olurdu o zaman da ben içmezdim. bundan önce arada gene içime çekmeden içerdim dışarda eşimden alıp ama artık onu bile canım istemiyo. sana önerim canın çok isterken içme içsen de içine çekme sonra bağımlı olursun. hem hatırladığım kadarıyla sende astım da vardı vücuda çok kötü etki ediyo sigara hiç girme cilt bile hızlı kırışıyo