Havin49_ aysgl330633 yok ben içersem bırakmam kendimi biliyorum onun için içmem iki kere içtim ama daha çok içmek istedim eşim kızdı sana yazık değil mi dedi bende sigaradan nefret ederşm normalde bide bende astım var tahtalı köyü boylarım
aysgl330633 Havin49_ astım da varmış ay aman aman asla içme canım . Hele ki bağımlılık yapar diyorsan asla Valla
aysgl330633 Havin49_ bizimki hamileliğimin ilk aylarında mide bulantım çoktu yalvardım bırakmadı benim bulantılar bitti eşim sigarayı bıraktı😀😀
Havin49_ _pearl ben de öyle düşünüyorum canım bu aralar biliyorsun biraz stresli zamanlar geçiriyorsun
060436 Havin49_ arkadaş komşu yokmu al Birtane hamilelikten önce içiyordum hamile kaldığım gibi bıraktım inşallah birdaha başlamam 😂😂😂
1Ali Ben sigara içen bir insanım 3-4dala düşürdüm ona rağmen günün ilk sigarasında başım dönüyor senin dönmemeside tuhaf bacım