15+2 de kızım olacağını öğrendiğim gün doğum günümdü en kıymetli hediyemdi 💝 16 da kontrolde kız olduğunu teyit ettik, aşırı bulantılı koku hassasiyetli zorlu 4 ay geçirdim prilamla ayaktayım hala kullanıyorum. Yemek yiyememekten kilo almadım bile, yeni yeni iştahım açıldı en çok ekşi meyveleri aşeriyorum. Ama karnım erkek karnı gibi devri diyorlar ayına göre fazlasıyla büyük duruyor. Sağlıkla gelsin tüm bebişler. LİNA’M 🧚🏻♀️