Bebeğinizin cinsiyeti ne kızlar? 🤰🏻
Kaçıncı haftada öğrendiniz? 📆
Birde henüz öğrenmeyenlere fikir olur belki kız/erkek belirtileriniz nelerdi ? 🌸
Oğlumu 12+4 de öğrenmiştim hep tatlı yedim bulantım olmadı sadece kokular çok yoğun geliyordu 🥹🩵
Kızımı 13+3 de ilk tahminde bulundular sonraki kontrollerde de kız ama tahmin sadece dediler en son 21 de detaylıda kesinleşti hep ekşi ve tuzlu istedi canım limon çok yedim birde hamileliğimi ilk öğrendiğimde aşırı bi ödem oluşmuş şişmiştim 10. Hafta gibi normale dönmüştüm ☺️🩷
Hadi yorumlara 👇🏻👇🏻👇🏻