babyou oğlumu 12 haftalıkken öğrendim, çok rahat bir hamilelik geçirmiştim bulantım, koku hassasiyetim, halsizliğim hiç yoktu. Turşu suyu ve tatlı çok yemiştim. Şimdi 17+4 haftalık hamileyim doktor kız tahmininde bulundu ama daha net değil. Ama o kadar yorucu geçti ki 15 haftaya kadar, her şeyden tiksindim sürekli kustum hala mide bulantılarım devam ediyor resmen yatağa bağımlı yaşadım evden çıkamadım mutfağın önünden bile geçemedim. Şimdi ufak tefek şeylere karşı yine tiksiniyorum hala. Bide asla tatlı yiyemiyorum