ben göremedim canım. yalnız 6 gün varsa daha çıkmaz zaten. bakmayın öyle bir hafta öncesine kadar gösteriyo falan dediklerine. ben reglimden 2 gün önce yapmıştım, hiçbir şey çıkmamıştı. bu ay da olmadı demek ki deyip çöpe atmıştım. reglim 2 gün gecikti, testte göründü. yani diğer testi yapışımla arasında sadece 4-5 gün vardı. o yüzden bence ya gecikmesini bekleyin biraz ya da yok dayanamıyorum illa yapıcam derseniz de regle 1 gün kala falan yapın. başıma geldiği için paylaşmak istedim :”)