elifcepel ezgickm bende reglime 7 gün kala yaptım benimde böyleydi. İstersen kan ver az da olsa değer görürsün.
Havin49_ pinkfreudxx bunda var bende ikizlerimi regle 7 gün kala böyle bi çizgiyle prodoctor ile öğrendim
busesahin 0cerenk1 ben 4 gün kala öğrendim gözle görülmeyecek kadar silikle çöpe atıyordum son anda gördüm 10 dk yı geçmişti😅20 ydi betam şuan 9+1 iz
Ahsenveannesi ezgickm çoook silik birşey görünüyor gibi. Bende 7 gün kala yapmıştım hiçbirşey çıkmadı 3 gün kala çok net çıktı
Salise2 pinkfreudxx bence var hamilesiniz çünkü aynı testi bugün yaptım hiç gölge, kuruma çizgisi vs vermedi güvenilir bi test bence
pinkfreudxx Salise2 inşallah söylediğiniz gibidir. Rabbim en kısa zamanda sizinde gönlünüzden geçeni bahtınız kılsın ❤️
istanbullugelin27 pinkfreudxx ben de dün gece dayanamayıp acile gittim 42 ile ögrendim🥲 umarım sağlıklı bi şekilde devam eder sizinki de benimki de