Selamlar,37+3 olduk salı doktordaydık 3200 dedı doktor ama yanılma payı var dedı bellı bır sure sonra tam net olcemıyorlar kıloyu ultrasonda. Karnım mesela hıc okadar kılolu bır bebek var gıbı durmuyor doktorda aynısını soyledı yanı dedıklerı rakamlar olmayabılıyor😁