Tomriscvn Busebelginn bende bugun 37+2 kontrolüm vardı 2952 çıktı kilosu siiznki normal benimkimi bilemedim 🤣
bsrelif Busebelginn Bence haftasına göre kilolu sezeryan olma durumunuz yok mu ? Gerçi bu ultrasonlar çok yanıltıcı olabiliyorlar onlara da güvenemiyorum. 4 kilo fln da olabilir
gecemavisiii Busebelginn bende 35. İm 3 kilo bebeğim ve normal istiyorum, tombiş bebiş getirmekte ayrı zor
Busebelginn Tomriscvn bence sizin normal yani ben iki hafta önce geldiğimde 2700 dü çok garip gerçekten 😄
gecemavisiii Tomriscvn bence sizinkide normal her bebeğin kilosu aynı olacak diye bir şey yok önemli olan sağlıklı ve vaktinde gelmesi, kara Kara düşünüyorum ya sezaryen olursam diye
aysekaran Tomriscvn gayet ideal kilolu bebeğe hem bakmak zor hem karnında taşımak. Bende 4.800 gr doğurdum 2. Bebeğimi açan hanımefendi de korktuğu için açmış zaten dldldl zorunlu sezeryan oluyorsun +olarak da göğsünde ameliyatlı halınle ağr bebek taşımak zor 😀🙄😄
Busebelginn Doğumla ilgili hiçbişey demediler haftaya tekrar kontrolüm var ama 4 olursa haftaya yatış verirlermi acaba
dilannyagmur karelll benimde 4 kilo çıktı bakalım yarın kontrolüm var doktor normal doğum yaparsın diyor ama daha iki hafta nasıl olucak bilmiyorum
habibe66yks Busebelginn nasil oluyo ben 36 haftalik gebeyim 2800 dedi dün doktorum . Sizinki fazla degilmi
Busebelginn habibe66yks banada fazla geldi ya erkek bebek boyu falan mı uzun acaba hiç anlamadım 😄🤦🏻♀️
gecemavisiii Tomriscvn bence rahat olun normla olan normal doğum kendinize güvenin, normal doğumda sancıya sancı bile dememek gerekir kavuşma anıdır bu, ben normal istiyorum ama bebeğim kilolu olursa sezaryen gibi gözüküyor ne yazık ki