elifaslannn 30+1 çok çabuk yoruluyorum nefes nefese kaliyorum beşik hazır bi tek bizim bide 2 takımı var sadece
anne189 elifaslannn benimde karnımda sanki 5 kilo çocuk var gibi ağır geliyor kendim 66 kiloyum ondan mı acaba yada herkes mi böyle daha da 28+5 haftalığız
Alya16 30+2yiz ağustos 10 son adete göre bakalım bende 34 gibi hazırlarım dedim nefes nefese kalma bendede var sabah bişey yiyememe su içememe çabuk yorulma filan sağ salim kavuşalımda hepsi gecicek💕
nur_344 anne189 29+3 ikinci gebeliğim abisinden kalanlar var ama yenidoğan için de yeni yeni alıyorum henüz birşeyler doğum ağustos ortasına doğru gözüküyor ☺️
eysac 29+5 şu an doğum beklenen doğum tarihi 15 ağustos. Hala bir çok eksiğim var asla emin olup alamıyorum 😵💫 büyük şeyleri aldım sayılır, kıyafet konusunda çok kararsızım yaz sonu bahar başı uzun kollu mu alsam kaç aylık alsam 😵💫😵💫
Kahyaasena anne189 hiç birşey hazır dgl erken daha doğum 29 Ağustos benmde geceleri de aşırı sıcak napicaz bilmiyorum bu sicaklarda
anne189 Kahyaasena gece 20 defa uyanıyorumdur gerçekten çok sıcak normalde bu kadar etkilenmem de hamilelikte ekstra sıcak geliyor bana da
pervvvvin anne189 selamlar benim de 28+6 alışverişe başladık ama kendimi çok tecrübesiz hissediyorum acaba elinde liste falan olan var mı
anne189 pervvvvin bende tecrübesizim hep instagramdan takip ediyorum hemşire anne vs. Önerilenlerden almaya çalışıyorum 😊
nilaydax pervvvvin ben de öyleyim ya daha ne alıcam hiç bilmiyorum.Bugün Herşey ihtiyaç dırurken fisher price oyun halısı aldım .Eşim dediki en önemli ihtiyacımızı almışsın😊 diye dalga geçti
cigdem6716 anne189 Ağustos 5gibi doğum planlanıyor çantamı hazırladım 2.kızım gelicek birtek biberon emzik kaşık biberon bunları koyucam ilk kızımdan kalan kıyafetler var ama o kış bebeğiydi bu yaz bebeği bende biraz arasa kaldım ne nasıl alıp koysam diye ama baddaniylerini Müslin tercih ettim. Hastane çıkışını ve yedek kıyafetlerini normal penye aldım zaten eve geçince duruma göre zıbınla durur diye düşünüyorum
anne189 cigdem6716 ekimin sonuna kadar kısa kol şort giydiririz diye düşünüyorum sonra artık uzun kollulara geçilir heralde 🥹
adinsmom2 anne189 ağustos sonu sezaryen olacağım için 26+2 3-4 gecedir sebepsiz uyuyamıyorum uykumdan uyanıyorum zorlanıyorum bir de 3 yaşında oğlum var bi an önce doğursam da rahatlasam cidden zor