Ben de 28 haftalığım, ağustosun sonuna doğru dedi doktor tahmini doğuma. Şuan bebek arabası ve birkaç parça kıyafet dışında bişi almadım ama 32ye kadar temel ihtiyaçları almayı planlıyorum. Malum hava ısınıyor ve ağırlaşıyoruz sonrasında paniğe kapılmak ya da derdine düşmek istemiyorum. Sadece kremmiş, bezmiş bu tarz şeyleri sonlara doğru alacağım