fatma4466 hayatımda okuduğum en cahil yorum. Ayrıca oldukça düşüncesiz. Bir hamileyi bu şekilde korkutup yönlendiremezsin yaptığın şey çok ayıp. Doğum şekline bebek karar verir, doktor karsr verir, anne karar verir. Sen kötü bir deneyim yaşadın diye herkes böyle yaşayacak diye bir kaide yok. Korku propagandası yapıyosun resmen