Melike3506 merhaba. Hayırla sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun. 🤲🏻 benim de 3. Gebeliğim. Doğal doğumu araştırmanızı öneririm size. İlk doğum hepsinden önemli bence. Dr. Hakan Çoker, Op.Dr.Ayşe Duman, Ina May Gaskin’i bakmanızı öneririm. Aytakin Mahammadaliyeva yine alanında uzman bir doktor. Ve bir tanıdığım kendisiyle doğum yaptı. Doğal doğumu desteklediği için 42 haftası dolana kadar bekledi ve doğum kendiliğinden başladı, kolay bir doğum olmuş.
Ayrıca kontrolde söylenen kilolar yüzde yüz doğru diye bir şey yok, cihazın yanılma payı var. Yeğenim için kilolu demişler söylenen kilodan epey zayıf doğmuştu.
Her doğum kendine özel. Sadece bilinçlenmek gerekiyor, korkuyla hareket etmeyin lütfen. Gerektiğinde sezaryen kurtarıcı bir operasyon. Ama öncesinde doğal akışta kalmalıyız. Ne yazık ki günümüzdeki çoğu doktor kolayına geldiği için ya da maddi açıdan hastaneye daha çok getirisi olduğu için anneyi korkutarak sezaryene yönlendiriyor. Siz bilinçlenin, dua edin ve kendi kasılmalarınızı bekleyin. Rabbim kolaylaştırsın, sağlıkla kavuştursun evladınıza. Amin. 🤲🏻