Melike3506 Zeyneplemutluluk ben bir de 2 kere hastanede yattım nst de sancı var diye ben bir şey hissetmiyordum 37-38 gibi doğururum sanıyordum hep ama 40 lara geldim işte 😂
lmf26 Melike3506 alın benden de o kadar 😂 hem 35. haftada hem de geçen hafta sancılar yüksek çıktı yatış verdiler hatta ben evde sancımı çekeyim diye kalmadım eve gelince sancılar geçti 😂
Melike3506 lmf26 bende 35 ve 37 de yattım hatta annemde bu çocuk beklemicek herhalde ben hazırlamayım dedi şehirdışından gelcek annem ama 40 olduk gelmedi 😂😂
lmf26 Melike3506 aynı kaderi paylaşıyoruz resmen. Erken gelme sinyali verince annem 37de geldi hala bekliyor 😂
irmb Melike3506 ilk doğumum suni sancıyla oldu sizin gibi 40 haftalıktım nerdeyse ve kızım gelmiyordu durdukça kilo artıyordu doktorum suni sancıyla başlatalım dedi kabul ettim 2 saat içinde kucağıma aldım her doğum şekli zordur ama çokta özeldir her beden farklı lütfen normal doğumla alakalı kötü anıları dinlemeyin doktorunuzla birlikte yol alın inşallah kolaylıkla sağlıcakla kucağınıza alırsınız.
ftsu Suni sancıyla doğum yapmış biri olarak asla önermiyorum.. git ameliyat ol.. ki ben nasip olursa 2. Bebeğimi ameliyatla aldiricam
bymiraymom Melike3506 bebiş kilolu ise hiç beklemeyin tercih şansı varsa sezaryeni sorun doktorunuza yoksa kabul edin suni sancıyı iri bebek doğurmuş biri olarak söylüyorum
eminesimsek fatma4466 bende bu düşüncedeyim benim de dogumuma az kaldı korkuyorum normal doğumdan üniversite hastanesinde takipliyim orda sizce kendi isteğim doğrultusunda sezeryan olabiliyormuyum doktor kabul ediyor mu
fatma4466 eminesimsek bende özel de dogum yaptim devletin olan kurumlarda normale tesvik ediyorlar bilemiyorum ki sorun bir isterseniz
eliffysnnn Bende ilk doğumumu sizin haftanızda suni sancı ile başlatılarak doğurmuştum.İnanın korkutulduğu gibi değil ama yine de müdahalesiz başlamasını isterdim.O yüzden sürece teslim olsun,Rabbim kolaylık versin,sağlıcakla kavuşun 😍
Melike3506 eliffysnnn suyum geldi hastanedeyim şuan sancı çekiyorum kendi sancılarım bile zor geliyor şuan
Zehrailly Melike3506 Çoğunlukla ölçülen kilo doğru çıkmıyor 3500 denilen bebekler 3000 kilo doğabiliyor. Bence suni sancı yerine kendi sancılarınızı beklemek çok daha iyi. Acele etmeye gerek yok her şeyin zamanı var bebiş geleceği zamanı kendi seçmeli 😊