zngns trkn1401 bebeğinizin durumuna göre ve şikayetlerinize gire karar verir bence ben dün gittim 32 de yan duruyordu , 34 e nst ye gerek yok dedi herhalde 36 da olur artık nst diye düşünüyorum
trkn1401 zngns oda olabilir bakalım yarın ne dicem doktor 2 gündür falan kasıklarım adet yaklaşıyor hissi gibi sızlıyor geçiyor
trkn1401 ikiemanetinannesi iş yeri anlaşması olduğu için özele gidiyorum bende devlette ilk haftalar gitmiştim sadece
zngns trkn1401 aynen bi söyle bakalım belki de onlar için önemli bir belirtilir bendede baskı oluyor aşağıya dedim ama daha aşağıda değil dedi
bsrelif trkn1401 Devlete gidiyorum 34’üncü haftada alıyorlar nstye zaten. Sancın vs varsa sıkıntı söyle doktora
trkn1401 bsrelif bahsettiğim gibi oluyor o da kısa süreli sancı mı oluyor o şekilde olunca midem çok yanıyor son günlerde çok çabuk yoruluyorum onlar da cabası
sevalzyk minikanne123_ ben ilk 25 26 da toco ya baglamislardir nst olmaz diye şimdide nstye bagliyolar
minikmucizem26 trkn1401 bugun bağlandım ben ilk defa 30+6 haftalığım cok sukur sancı vs cikmadi 2 hafta sonra gidip yine baglancakmisjm rutin olarak artik duzenli nst isticekms doktorum devlete gidiyorum
Ceyoceyo 32+3 de ilk bağlandım sancı çıkmadi. 8 haziranda randevum var. 35+3 olacagim çıkar mı bilmiyorum ama anlattıklarınız bende de var. Kasikta batma regl olacak gibi bir agri böyle inceden. Sonra geçiyor gün içinde
trkn1401 Yüzünü göstermesi için ne yapmam lazım daha önce yaşayan oldu mu plesantaya yakın duruyor o yüzden yüzünü net göremedik hiç
minecikk trkn1401 bende dün yüzünü görmek için gittim ama bebeğim hep yan duruyordu ama doktor nasıl olduysa yan görüntü alıp bilgisayardan yüzünü tamamlattı ama bence bebeğim öyle değildi çok tuhaftı yüzü özellikle burnu 😄