Kızlar 35 haftalık olduk daha doktor kontrolüne gitmedim son 1 haftadır kasıklarım sızlıyor ama kısa süreli sanki adetim yaklaşıyor gibi bir his var özel bölgemde hep bir baskı var zaten oturup kalkarken sizce NST ye alınır mıyım doktora gidince daha erken mi