minikanne123_ Aycha benim ilk hamileliğimde kolestaz vardı erken doğuma aldılar ikinciye hamileyim şükür şimdi öyle bir sorum yok hastaneye gitmekte fayda var ani bebek kayıplarına neden oluyor Dr öyle demişti
minikanne123_ orhismommmmmm ay çok kötü ya rabbim sağlık sıhhat versin ben ilk hamileliğimde yaşadım erken doğuma aldılar beni tabi ilaç ta yazdılar 1 hafta kullandım öyle doğuma aldılar orda da bazı sorunlar yaşadım
Aycha necmiye86 Merhaba, Basit bir nedenden dolayı olsun, İnşAllah. Tedbirli olmak açısından tahlil yaptırmak, iyi olur. Temiz sonuçlar alın inşAllah.
necmiye86 Aycha canım inşallah çok teşk ederim. Ben belkide erken davrandım başka yerimde yok kaşıntı. İlaç yazdı krem yazdı. Gelecek diğer sonuca göre bakıcaz dedi. Haftamda iyi çok şükür. 35+2 yim gelişimide önden gidiyor maşallah 🧿 bakalım artık Rabbim güzel kolay eylesin inşallah ❤️
minikanne123_ Aycha teşekkür ederim şükür ikincide yaşamıyorum çok kötü ya sancı ayrı kaşıntı ayrı oluyordu insan dayanamıyor artık
necmiye86 minikanne123_ aman aman inşallah bir daha olmaz. Dikkatli olmak lazım önlemek için ne gerekiyor acaba araştırmak lazım
necmiye86 orhismommmmmm yaaaa üzüldüm geçmiş olsun. Dr erken alırım bebeği dediği. Eğer test pozitif çıkarsa erken alıyolar.
necmiye86 annekiz6141 canım şimdi geldim hastaneden. Nst ye girdim ordaki ebede hemen görünce kolestaza benziyo dedi. Bakalım çıkan diğer tahlile göre dedi dr. Nst de sancılar çıktı. Bol bol dinlen tuzsuz yağsız sebze türü şeyler ye 2,5 litre su haftaya tekrar nst dedi. Diğer tüm ilaçları kesti 2 krem 2 ilaç verdi
annekiz6141 necmiye86 Aynen demıstım bacım.. Bana da dün saglık ocağındaki ebe sebze türü beslen agır yemekler yeme demişti..
necmiye86 minikanne123_ canım yaa çok kötü bişey nasıl katlandın. Ben sadece göbeğimde kendimi kötü hissediyorum. İnşallah bir daha yaşamazsın böyle bişey.
minikanne123_ necmiye86 amin inşallah valla çok zordu sürekli soğuk kompleks yapıyordum gece buzla uyuyordum berbat bir şeydi çok şükür doğum yaptığım gibi geçti hamilelikte ilaç kullandım tamamen geçmedi ama hafifledi
Aycha necmiye86 Amin, inşAllah.🤲🏻 Bebeğinizin gelişiminin iyi olmasına sevindim.🥰 Bebeğinizi, kolay bir doğumla, sağlıkla kucağınıza almanızı, güle güle büyütmenizi dilerim.💕
necmiye86 minikanne123_ canım benim sadece göbeğimde olmasına ragmen geceleri kalkıp soğuk su sürüyorum. Sürmediğim yağ krem kalmadı. Biraz hindistan cevizi yağı iyi geliyordu. Gündüz çok yokta. Araya bayram girdi gidemedim de. Allahtan kontrolüm bugündü de krem falan rahatlatır belki
minikanne123_ necmiye86 doğumunuza çok kaldı mı valla tepeden tırnağa kaşınıyordum ağız içi eller avuç içim kolum bacağım ayağım boynum karnım ful kaşınıyordum çok kötüydü
necmiye86 annekiz6141 zaten ne yiyebildim ki hamilelik boyunca :( bi yumurta vardı doyuruyordu oda yasaklandı. Neyse yapacak bişi yok bebişlerimiz iyi olsunda az zaman kaldı sabrederiz.