Aycha necmiye86 Amin, inşAllah.🤲🏻 Bebeğinizin gelişiminin iyi olmasına sevindim.🥰 Bebeğinizi, kolay bir doğumla, sağlıkla kucağınıza almanızı, güle güle büyütmenizi dilerim.💕
necmiye86 emin1333 auroraa92 annekiz6141 minikmucit Aycha minikanne123_ fatoss_ orhismommmmmm Şuan bunları kullanıyorum. Ursactive günde 2 idi 4 e çıkardılar. Kremler günde bir. Yeşil olan dermovate baya etkili kortizonlu ilaçmış 5 günden fazla kullanmıycaksın dedi. Diğeri zaten kurdeşen tedavisi için olan. Doğum sonrasıda bi kaç gün devam eder ama korkma geçer dediler. Dr um pazartesi alacaktı. Bunları kullanırsın demişti ama sancılar çıkınca ciğer geliştirici yapalım sende sıkıntı çekme dedi. 36+3 oluyorum yarın. Maşallah bebeğim 10 gün ilerden geliyo. Yarın sabahtan giricem ameliyata dualarınıza talibim🥰❤️😘
minikmucit necmiye86 bende hamilelikten öncesinden beri vardı. Bir kaç ay devam etti. Ne yapsam geçmedi. Sonra dedim deterjandan mi? Aylar önce yumuşatıcı kullanmaya başlamıştım. Sonra onu kullanmayi bıraktım. Yumuşatıcı in etkisi kıyafetlerden gidince kasintim kesildi birden. Ama sizinki farklı bir neden olabilir. Doktora sorun yine de
necmiye86 minikmucit canım ben dün dr a gittim gebelik kolestazından şüphelendi tahlil aldı sonuçlar çıkmadı. Safra kesesi asit üretip karşılayamıyormuş buda karaciğerde yoğunlaşıyormuş. Gebelikte olan bişeymiş. İlaçlar kesildi krem yazdı 2 tane 2 tane ilaç. Bunlar dışında perriz. Sonuç pozitif çıkarsa erken alabilirim bebeği dedi. 36 haftalık oluyorum haftaya bakalım hayırlısı inşallah
necmiye86 Kızlar benim safra kesesi ciğer tahlillerim temiz çıktı. Ama benim kaşıntım devam etti geceleri hiç uyuyamadım pazar gittim dr alerji iğnesi yaptırdı acildeki dr a birde nst istedi. Onda sancı çıktı. Sonra pazartesi gel cildiyeye göndercem dedi. Gittim sabahtan tahlil yaptık nst çiğer geliştirici yapalım dedi. Pazartesi alırız dedi. Ama nst de sancı çıkınca cildiyeden sonra gel yarın 2 doz daha ciğer geliştirici yapınca çarşamba sabahtan alalım dedi. Allahın izniyle çarşamba doğum olucak. Çok heyecanlıyım oğluşuma kavuşucam bana dua edemisiniz. ❤️
necmiye86 auroraa92 canım kaşıntı devam ediyor gebelik boyunca oda annenin yaşam kalitesini bozduğu için birde kortizonlu kremler kullanılıyor onunda çok kullanımı bebeğe sıkıntı olmasın diye. Alalım zaten gelişimide iyi ciğer geliştiricide vuralım bişi olmaz dedi.
auroraa92 necmiye86 benimde karnım inanılmaz kaşınıyor 4 gündür ikiz gebeyim. Safra hariç diğer kanlara bakıldı kolestaz görmüyorum dedi acil. Başka ne sebepli olabilir acaba? Doktor size hangi kremi vermişti ben avil kullanıyorum
annekiz6141 necmiye86 sancilarin kaç çıktı ki kuzum? Normal sancı mi yalancı sancimiydi acaba.. Bazı doktorlar gerçekten de aceleci davranıyorlar ondan soruyorum 🤦♀️ sağlıkla gelsin balim 🌸
necmiye86 annekiz6141 canımcım benim dr en geç alan bi dr yalvarsanda kendi gününe göre 39 dan once almıyo. Ben monitörü görmedim sancılar çıkmış riske atamam dedi. Ondan yani
emin1333 necmiye86 benimde elerde kasintim çok var alerji kiremi vuruyorum ama bir işe yaramadı kan verdim safra kesesinden olabilir dedi doktorum bakalım inşallah bir sıkıntı olmaz
necmiye86 emin1333 işte öle oluncada haftan ileriyse çok bekletmezler. Ama sıkı rejim uyguluyorsun. Ki o benim kurdeşenden de fena o. İnşallah temiz çıkar sonuç