aysetutucu zaten doğum öncesi sana bir şey veriyorlar sakinleşmek için o anda aglaamiyorsun bile çok tuhaf oluyor duyguların ağlamak istiyorsun ama aglaamiyorsun çok derin duygular yaşıyorsun canım hiç detay düşünme detaya indikçe daha çok bunaliyorsun tavsiyem başka şeylere odaklan doğuma kadar film olabili bir dil öğrenmek olabilir bir kitap olabilir başka şeylerle meşgul olursan beyin bu tür durumları hiç düşünmez bile rahatlarsin