eminesimsek mecbur onaylıyor yani şöyle benim ilk doğumum da normal deneyelim dedi doktor fakat açıklık muayenelerine bakamadılar bile ben ebeleri tersledim korktuğum için çok kastım kendimi ebeler doktora dedi çok zor normal olmaz diye bu da ıkıncıydı sezeryan günüm belliydi evde öncesinde suyum geldi acilden girdik görünce beni normal deneyelimmi olur bak sancın çok dediler yine beni yenemediler 😁yanlış anlama benim korkum var baktıramıyorum o yüzden