kedi_annesi ağrı oluyo illaki ama günden güne geçiyo benim bugün 3.Günüm ağrım yok yanma oluyo sadece o kısımda dayanılmayacak kadar değil ben ilk gün kendim desteksiz kalkıp yürüdüm ama tabi sonrasında ağrı oldu onu da ağrı kesici geçirdi otururken o kadar olmuyor ama kalkarken zor oluyor tam hareket edemesem de yürüyorum yani oturup kalkarken sıkıntı oluyor