Dilra Deryakaya1802 valla bende bilmiyorum nasil durdum bu kadar ilk testlerimi yaptirdığimda gitmek için can atiyodum sonra kendimi yatiştırdım dedim cinsiyete yakın gidim nasip boyleymiş ama cumayı iple cekiyorum🤲😊😊
Dilra Deryakaya1802 valla hiç bi konuda fikrim yok testleri kacırdim mi bilmiyorum 2li tarama ne icin yapiliyo
Dilra Deryakaya1802 cuma günü ilk kontrolüme gidicem gittiğim gün yaparlarmı yoksa ilk gidişim bi nevi tanıma aşamasımı olur bi bilgin varmı🙄
Deryakaya1802 Dilra bebeğin burun kemiği ve ense kalınlığına bakıyorlar kuzum. Bi de kan alıyorlar 11-14 haftaları arası diye hatırlıyorum sınırdaysa haftan, hemen yönlendirirler bence.
Deryakaya1802 Dilra 11.haftada öğrendim canım silahtardaki bezmialeme gidiyordum orası da ücretsiz bu arada aklında bulunsun çok iyi bi doktor var Gül yücesan. O söylemişti ve yanılma da olmadı. 5.aya kadar bakabiliyo diye mecburen bıraktım
Dilra Deryakaya1802 ben başlarda hiç yemek yiyemiyodum bundan 3 hafta önce sabah akşam kandil simidi yiyebiliyodum anca çoğu yemektende allahın gücüne gitmesin ama tiksinti gelmişti
FatmaKandemir Kızlar muayene ücreti sabit evet herkes 90 tl diyor ama doğum ücretleri niye herkes farklı söylüyor bende aradım bana da normal 1750 sezeryan 2750 dendi kafam çok karıştı tam olarak ne kadar ya başarı hastanesinin
Oyakubra FatmaKandemir oha zam gelmiş normal 1600 sezeryan 2600 devamlı hastasıysan 1300 normal 2300 sezeryan dedi ..
Deryakaya1802 Dilra düzelir canım bunlar inşallah. İlk 3 ay bitene kadar yiyemesen de bebekler depolardan besleniyo daha sonraki dönemlerde iyi beslenmen lazım ama.
Deryakaya1802 Dilra dikkat et ama canım 😀 20li haftalardan sonra acayip kilo alınıyo. Sağlıklı beslenmeye çalış ☺️
Dilra Deryakaya1802 yiyorum ama o kadar yine yiyemiyorum ama ilklere göre iyiyim merak ediyorum karın ne zaman şişiyo🤔