Dilra Deryakaya1802 yiyorum ama o kadar yine yiyemiyorum ama ilklere göre iyiyim merak ediyorum karın ne zaman şişiyo🤔
Deryakaya1802 Dilra herkesin farklı olur canım 😊 İç karın yapısı diye bi gerçek var. Benim normalde yemek yediğimde bile şişen bi karnım olduğu için 5.ayda çıkmıştı 🤔 Sonra da sivri bi şekilde sadece karnım büyüyo 😊
Dilra Deryakaya1802 amin cümlemiz inşallah allah hakkıyla bize verdiği bu sorumluluğu yerine getirmeyi nasip etsin🤲🤲🤗