Deletedmom2224 Hafizzeynep aynen öyle vallahi Selime hanıma hiç anlatmaya gerek kalmıyor bile hemen kendi anlatıp açıklıyor 😊
Deryakaya1802 Dilra şuan normal görünüyo canım ama bakalım son dk neler olur bilmiyorum 🤗 Hayırlısı diyorum Zaten sezaryeni devlette olcam normal devam ederse de Avrasya 🙏🏼 Bebeğim için en iyisi ben olacaksa o olsun.
Oyakubra Hafizzeynep bende bastan beri selime hanima gidiyorum banada dis gebelik demislerdi selime hnim sayesinde saglikli bi gebe oldugumu ogrendim ;)
Oyakubra Dilra kenan bey dis gebelik yada kimyasal gebelik dedi beta degerine bakarak muayenede etmedi 10 gun kanamam olcak die bekledim bi.umut selime hanima gottim ve direk muayeneye aldi cocugun kalp atisini duydum 😊 ve halaa ona gidiyorum
Dilra Deryakaya1802 allah devamını nasip ederse benimde ilk olucak ama ben hayla doktora gitmedim internetten yaptığım hesaplamaya göre 3ay 1hafta hamileyim nasip olursa bu cuma kontrole gidicem bakalim ne olucak😐🤗
baykuskiz Ben Cagla hanima gidiyordum son 2 kontrol denk geldi selime hanım a gitmek zorunda kaldim valla cok açıksözlü ve ilgili beğendim açıkçası onda devam edicem