gncayse ben ilk doğumda özelde yapmıştım serklajlıydım 3,5 sene öncesi 4 ay heyetliydim, bu kez devletteyim fakülte 2. Aydan sonra veremeyiz naısl yapalım demişti doktorum ama durumumu da görünce kendisi rapor yenileme zamanı kendisi verdirdi raporu başka hiç hastaneye gidin rapor için veriyorlar cnkü