ozlemanneyim evet köy okulları öyle benimki de 35 km yol iyi ama tek şerit aşırı trafik olan tehlikeli bir yol.
Yol bile yoruyor. Allah yardımcıniz olsun.
Az kaldı bitiyor. İnşallah geçer hızlıca bol bol dinlenirsiniz yaza. İnşallah geçer bugünler bir an önce. 🙏🤗
Benimkiler minik bir de bir ve ikiler ilgi istiyorlar , aynı sınıfta birleştirilmiş sınıf, hem de müdürüm.
O yüzden ben direk heyet aldım ki yerime öğretmen versinler. Milli eğitim de öyle dedi.