rabisssssss28 Kendi doktorumu değiştirdim 19 haftalık gebeyim rahim ağzı kısalığı dendi yapamam sağlıklı ilerlemez diyip beni yarı yolda bıraktı şuan devlet hastanesinde yatış verdiler bakalım ne olacak
rabisssssss28 tugbaokcular uğraşmak istemedi bence evet daha ileri haftalarda yapanlar doktorlar değerlendirme yapıyorlarmış inşallah bir an önce yaparlar