Aysegulbebek Hulya00 evet ben bide çok zor yutuyorum nefret ederek içiyorum resmen 🤪bide çok cok afedersiniz rengini bile koyulastirdi çok karnımı ağrıtıyor napıcaz bilmiyorum 😢
Prettybaby Doktorunuzla konuşun bence decavit yerine imom omega hem bebeğe daha faydalı hem de yan etkisi yok😊
lilamom Hulya00 decavit ishal kabiz yapmiyor ama 🤷🏻♀️ Kan ilaci magnezyumlarda kabizlik ishal durumlari oluyor acaba yedigin ictiginden olmasin canim
Hulya00 lilamom bilemedim ki canım ya yarın başlayım baktım yine aynısı oluyor daha içmem yada ara ara içerim 😕
lilamom Hulya00 bana doktorum tok karnina kahvaltidan sonra at dedi kahvaltiyi yapar ypmaz aliyorum hicbi etkisini gormedim canim
Hulya00 Ozderr vermedi canım malesef zaten bunu bana sağlık ocagı vermişti sormadan içmedim de neyse bi sabah denim bakalım
Anacsevgidolumelek Hulya00 kahvaltidan sonra iciyorum bir sikinti yasamadim ama bunyeden bunyeye de degisiyor. Yani herkeste ayni etkiyi yapmaz maalesef.
Anacsevgidolumelek Hulya00 bence de dene bakalim bana doktor 9 ay kullanacaksin dedi simdi ferrum verdi decavit i gun asiri ic artik dedi. Yani surekli olarak icilecek bir ilac mecburen