denizannee Hulya00 kahvaltıdan 1.5 saat sonra içiyorum hiçbi sorun yaşamadım 7 haftadır kullanıyorum 🤷🏼♀️
Anacsevgidolumelek Hulya00 bence de dene bakalim bana doktor 9 ay kullanacaksin dedi simdi ferrum verdi decavit i gun asiri ic artik dedi. Yani surekli olarak icilecek bir ilac mecburen
umtfkmry Hulya00 ben 31.haftadayım decavit kullanıyorum.Ama hiç bir yan etki olmadı. Onu gece yatmadan önce alıyorum ben. Gece içilen ilaç yahut vitaminler daha etkili oluyor diye öyle yapıyorum. Bir de öyle dene. Bence sıkıntı olmayacaktır.
acelyasuss Hulya00 ben de iştah açıyor o yüzden gece yatarken içiyorum bir sıkıntı olmaz sanmıyorum daha çok faydası var bildiğim kadarıyla
annevebebek Hulya00 Canım bende o ilacı kullanıyorum ama belli bi saatte içmiyorum ne zaman kafama eserse hatta bazen içmeyi unutuyorum bir gün atlamış oluyorum ama sorun değil dedi doktorum. Sadece bende yan etki olarak dışkı siyah renge dönüştü onun dışında bi kötü etki görmedim sende istersen bir gün arayla ic
Sengulkrgz Hulya00 bana saglik ocagi kafasin agore vermisti...Doktorumun verdiklerini kullaniyorum decavit hic kullanmadim
Esra3890 Bende de bulantı yapıyordu içemedim bırak içebilirsen haftada bir iki al yoksa gerek yok dedi doktorum içmiyorum yan etki yaptıysa zorlama kendini besinlerden yeterli beslenmeye çalış
emel16 Hulya00 ay beni de yapsa keşke:) bende de kabızlık sorunu var , ama olabilir sende farklı yan etki yapmış olabilir canım yada başka bişe de etkilemiş olabilir? Benim decavitle tek sorunum büyük olması büyük ilaçları içmekte çok zorlanıyorum
Sevcanesme Hulya00 canım ben kahvaltımı öğlen yaparım yaptıktan az sonra içerim canım akşam hiç ilaç içmem
Eyser49 Hulya00 canim bak decaviti en guzel yatmadan once ic sonra yat hic bir yan etki yapmiyir benim sana tavsiyemdir ben cok kullandim ordan biliyorum
Merver Hulya00 bana verdi hiç kullanamfm sağlık ocagı bedava olan sey oyle olur bendede öyle oldu hatta bebek doğumca sağlık ocagının verdiği kan damlasını bile vermedim hep doktorumunkini kullandm