akn12 orkid asla tutmuyor. Ben sancılanırken kanamam cok oldugu için depend kullandm ve hayatımı kurtardı. Verdikleri hasta bezi çok rahatsız ediciydi. Bu doğumumda da kesinlikle depend kullanıcam. Depend istememe sebepleri hava almadıgı için enfeksiyon olabilir. Bana saat başı değiştirtmişlerdi zaten, dolmasını beklemiyordum yani.