akn12 Hiç öyle bir şey olmadı bende. Yani onun doluluk oranı da tartışılır zaten. Kimi azıcık kanamada atar kimi biraz bekler. Kanı neden takip ettiklerini anlamadım hala. Ped bence zorlayıcı. Ben ilk doğumda tuvalete kendim oturamadım bile. Bırakın ped değiştirmeyi. Çamaşırı indiremedim aşağı. Bence siz ikisinden de koyun. Ped diye ısrar etmek anlamlı gelmedi.