akn12 Sezaryen için depend kullandım çok rahat. Normal ped için iç çamaşırı lazım, onun da lastiği insanın karnını sıkıyor gibi oluyor. Ben rahat edememiştim. Ama ikinci doğumda doktorum da depend kullanma dedi. Hava aldırmıyormuş galiba. Yine de ilk günden kendimi zorlamak istemedim. Haftalarca kullanmıyoruz zaten. Bu doğumda yine götürücem. Yataktan doğrulmak bile dert, depend tuvalette falan çok rahat oluyor özellikle ilk 1-2 gün. Sonrası için pede geçersiniz zaten.