karyarzgr Havin49_ 3500 topladık kumbara yapmıştım ona 500 istediği birşey alıp 3000 kumbaraya koyarım ilerde çeyrek yapacağım biriktikçe üstüne bende ekleyip 🌸
karyarzgr Havin49_ bizde tek yere gittik kayınvalidem hepsini orda topladı hayatta en sevmediğim şey bayram gezmesi asla sevmem gitmem akraba vs en iyisini yapmışsınız 🌸
nilaydax Havin49_ gizemiaaa hamileyim görümcelerim bayramda harçlık vermediler diye bir başlık açtım . Adı bayram harçlığı.Orda bunu yazdım diye hamileyken harçlık mı olur beklemen hata diye yazan yazana .Hiç duymadım diyen mi ararsın ters cevap yazan mı ararsın.Keşke oraya yazsaydın bu yorumunu da canım bir görselerdi tek değilim🤣Var yani veren aileler
deletedmom43191 Havin49_ 600 topladım cimri kaynana cocuklarima 200 TL verdi kendi ailemde memleketteydi başka akrabam da yok yakinimda
beautiful_ Havin49_ 3000 topladık zaten paranın çoğunu kocişim verdi kp kv 200 TL tek verdiler oğluma oğlum az diye kabul etmedi 🤭
Deleted33000 Havin49_ evet neyse Allah’ım bizlere böyle helal zenginlik versin biz veren taraf olalım inşallah aminnnn
bmmomss Havin49_ Özellikte attığını düşünmüyorum zaten aileler arası İban birbirimizde mutlaka oluyor. Benim babamlar Hac ziyaretindeler şuanda bayramda yoklardı. Babamda ibanım yıllardır vardır, bayram harçlıklarımızı atmıştı ben özellikle İban atmadım 😂