GozdeKB Havin49_ bizimde 4000 tl toplandı 3 kişiyiz eşim tarafından toplam 600 tl sadece onu içinden 270 tl si kaynanam verdi kızıma 🥲
hunilii deletedmom43191 olsun canım bak benim babam hiç vermiyor torununa😅 eğer bayramda görüşebilirsek (ayrı şehirlerdeyiz) 100/200 falan verir eğer görüşmediysek hiç vermez
hunilii Havin49_ bu bayram babası çalıştığı için pek bir yere gidemedik o yüzden sanırım 2000tl+20dolar topladı😂
sarilale123 Havin49_ en iyisini yapmışsın canım. Kalabalık aile olunca öyle bizde iki elin parmağı olmuyor iki taraftan gidilecek
pnreldmr 😊🤭 ben toplam beş bin topladım eşim kayınvalidem kayınpederlerim ablalarım hepsi verdiler hem bana ayrı hem 6 yaşında kızıma ayrı verdiler 🙈🤭
busbus222_ Havin49_ bu Bayram herkes etin peşine düştü çok bir yere de gidemedik o yüzden fazla toplayamadık😂😂🤣
Havin49_ busbus222_ biz kesmedik baba prematüre bebeklerim olduğu için sadece işte binadaki kaynımlarla falan görüştük
hunilii Havin49_ yok benimkini sok bir mağazaya markete çocuğa ne istiyorsan aldır ama para verme konusunda pek yok işte bir taraftan dengeliyorlar birbirlerini